1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, wymagana jest rejstracja. Po zalogowaniu się na konto, użytkownik może śledzić stan realizacji zamówienia samodzielnie. Jeśli nie jesteś zarejstrowanym użytkownikiem, skontaktuj się z nami telefonicznie. O każdej zmianie statusu zamówienia zostaniesz poinformowany drogą mailową.

2. Czy mogę odstąpić od umowy?
Tak. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych od doręczenia, odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Produkt powinien być zwrócony w tym samym stanie w jakim klient go otrzymał, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

3. Nie znam numeru zamówienia?
Numer zamówienia jest dostepny na stronie internetowej, po zalogowaniu do konta.

4. Dostawa i płatność.
Dostawa kurierem GLS:​
• dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych;​
• cena za zamówienie uiszczona z góry:przez PayU, przelewem bankowym lub szybkim przelewem internetowym lub kartą kredytową;​
• koszt dostawy wynosi 10,00 zł;

Dostawa kurierem GLS za pobraniem:
• dostawa 1-2 dni roboczych;​
• cena uiszczana gotówką przy odbiorze;​
• koszty dostawy wynosi 11 zł.

5. Czas dostawy.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie. Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki.

6. Czy perfumy są oryginalne?
W cały nasz asortyment zaopatrujemy się u oficjalnych dostawców i dystrybutorów, w związku z tym nie ma możliwości, aby otrzymany produkt nie był oryginalny.

zobacz również:
Formularz odstąpienia od umowy
Formularz reklamacyjny